Warner Music Live hakee kahta harjoittelijaa kevätkaudelle 2024!
Haaveiletko harjoittelupaikasta keikka- ja tapahtumatuotannon ytimessä? Suomen suurin kotimaisen musiikin ohjelmatoimisto Warner Music Live hakee nyt yhteisölliseen tiimiinsä tuotannon harjoittelijaa sekä markkinoinnin harjoittelijaa kevätkaudelle 2024.
Warner Music Liven edustuksessa on yli 60 kotimaista artistia, joiden kiertueet sisältävät livekeikkoja ympäri Suomen mm. klubeilla, festivaaleilla, konserttisaleissa ja areenoilla. Warner Music Live on osa Warner Music Finland -musiikkiyhtiötä, joka toimii myös levy-yhtiönä ja musiikkikustantajana tarjoten harjoitteluun valitulle ainutlaatuisen näköalapaikan musiikkibisnekseen.
Markkinointiharjoittelijana toimenkuvanasi on avustaa markkinointitiimiä päivittäisissä työtehtävissä, jolloin pääset oppimaan miten alati muuttuvaa, pääosin digitaalisessa toimintaympäristössä tapahtuvaa, keikkamarkkinointia tehdään. Toivomme markkinointiharjoittelijalta ymmärrystä ja näkemystä sosiaalisen median markkinointikeinoista, sekä vahvaa viestinnällistä osaamista.
Tuotannon harjoittelijana pääasiallisena tehtävänäsi on avustaa artisti- ja tapahtumatuotantotiimiämme päivittäisissä tehtävissä. Olemalla aktiivinen ja luotettava osa tuotantotiimiä, sinulla on mahdollisuus näyttää osaamisesi myös itsenäisissä ja vastuullisissa tehtävissä sekä kehittää tuotannon harjoittelijan roolia. Tehtävässä menestymisessä eduksi on tarkkuus, asiakaspalveluhenkisyys ja ripeät toimintatavat.
Molemmat harjoittelut ovat kokopäiväisiä ja alkavat sopimuksen mukaan, viimeistään 5.2.2024. Harjoittelu kestää vähintään 5kk ja työ tehdään pääasiassa toimistollamme Helsingissä.
Haemme ainoastaan harjoittelijoita, joille harjoittelu on osa opintoja ja kerryttää opintopisteitä. Maksamme puolen vuoden harjoitteluista palkkion.
Markkinoinnin harjoittelijalta odotamme:
- Intohimoa ja suurta kiinnostusta keikkoja ja markkinointia kohtaan
- Reippautta, luotettavuutta, oma-aloitteisuutta ja positiivista asennetta
- Laaja-alaista ymmärrystä sosiaalisen median alustoista ja uusimmista trendeistä (Meta, Tiktok, Youtube, Snapchat)
- Innovatiivista ja luovaa ajattelukykyä
- Halua kehittyä ammatillisesti markkinoinnin ja musiikkibisneksen ammattilaisten avustuksella
- Itsenäistä työotetta ja hyvää tilannetajua
- Kykyä hallita sujuvasti useita samanaikaisia projekteja nopeatahtisessa toimintaympäristössä
- Vahvaa viestinnällistä osaamista, erityisesti tekstintuottamista
- Järjestelmällisyyttä, tarkkuutta ja joustavuutta
- Sujuvia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi
- Office 365 -ohjelmiston osaavaa käyttöä. Ymmärrys Adobe Photoshopista katsotaan eduksi.
- Vähintään 18-vuoden ikää. Ajokortti katsotaan eduksi.
Tuotannon harjoittelijalta odotamme:
- Kiinnostusta livemusiikkia ja -tapahtumia kohtaan. Kokemus tapahtuma-alalta katsotaan eduksi.
- Reippautta, luotettavuutta, oma-aloitteisuutta ja positiivista asennetta
- Halua kehittyä ammatillisesti livetuotannon ammattilaisten avustuksella
- Itsenäistä työotetta ja hyvää tilannetajua
- Kykyä hallita sujuvasti useita samanaikaisia projekteja nopeatahtisessa toimintaympäristössä
- Järjestelmällisyyttä, tarkkuutta ja joustavuutta
- Sujuvia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi
- Office 365 -ohjelmiston osaavaa käyttöä
- Vähintään 18-vuoden ikää. Ajokortti katsotaan eduksi.
Jos uskot olevasi oikea ihminen työskentelemään meillä, voit lähettää avoimen hakemuksen ja CV:si otsikolla: ”Oma nimi – Markkinointiharjoittelija OHJELMATOIMISTO” tai “Oma nimi – Tuotannon harjoittelija OHJELMATOIMISTO” osoitteeseen Siiri.Makela@warnermusic.com 8.11.2023 mennessä. Haastatteluun valittuihin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti.
KIITOS
Olemme vastaannottaneet hakemuksesi.